نوشته شده توسط : shamim

با تمام رسیدگی ها و رعایت بهداشت دهان و دهان ها به علت های متعددی ممکن است دندان های افراد، دچار پوسیدگی شوند. برای درمان دندان های پوسیده و با توجه به نوع پوسیدگی آن ها، از روش های متنوع و مختلفی استفاده می شود که یک از متداول ترین و پرکاربرد ترین نوع آن، ترمیم دندان های پوسیده می باشند. در این روش دندان پزشک و متخصص برای رفع عفونت و از بین بردن بخش های پوسیده، آن ها را تراشیده و در نهایت قسمت های تخلیه شده رو با مواد مخصوصی پر خواهد کرد. در ادامه به انواع موادی که در خدمات درمانی ترمیم دندان مورد استفاده قرار می گیرند خواهیم پرداخت.

ترمیم دندان ها با ماده ی آمالگام

آمالگام که یکی از مواد ترمیم دندان ها می باشد به نوعی آلیاژ فلزی مخصوص و همچنین جزو یکی از قدیمی ترین مواد برای ترمیم دندان ها می باشید که امروزه نیز در دندان پزشکی ها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از ماده آمالگام عمر ترمیم دندان ها را افزایش داده و نیاز ترمیم و مراجعه ی مجدد شما به دندان پزشک را کاهش می دهد اما متاسفانه استفاده از این ماده، ظاهری زیبایی برای دندان ها به وجود نمی آورد.

ترمیم دندان ها به کمک ماده ی کامپوزیت

کامپوزیت نیز نوعی ماده ترمیمی و با رنگی مشابه دندان ها می باشد که امروزه یکی از پر طرفدار ترین روش های ترمیم دندان می باشد چرا که این روش زیبایی دندان ها را دو چندان می کند، اما متاسفانه این روش از هزینه و قیمت بالاتری به نسبت سایر روش ها برخوردار می باشد.

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

یکی از کلینیک های دندان پزشکی متبر، با دارا بودن دو شعبه در تهران واقع در نیاوران و اسلامشهر واقع در باغ فیض، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا می باشد؛ که در هر دو شعبه آماده ی ارائه ی انواع خدمات زیبایی و درمانی مربوط به دندان ها به مراجعین خود می باشد.



:: برچسب‌ها: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، ترمیم دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

شاید یکی از پر مصرف ترین دهانشویه های مورد استفاده در انواع دندان پزشکی ها، کلروهگزیدین باشد که برای درمان های عفونت های مختلف دهان، زخم های دهان و همچنین دندان تجویز می گردد. استفاده از کلروهگزیدین بر طیف وسیعی از انواع باکتری های منفی و مثبت، انواع قارچ ها و همچنین برخی ویروس ها از جمله ویروس های مولد و ایجاد کننده ی ایدز و هپاتیت موثر و مفید می باشد. همچنین با خرید کلروهگزیدین و استفاده از مشتقات ساخته شده به وسیله ی این ماده، بیش از 50 دارو و همچنین مواد دارویی ساخته می شود. همچنین این ماده توانایی اتصال به پوست و غشا های مخاطی قوی آن داشته و در نتیجه فعالیت طولانی مدت را فراهم می کند. ماده ی کلروهگزیدین به شدت خاصیت کاتیونی داشته و این ماده در سه فرم دی‌گلوکونات، استات و هیدروکلرید وجود داشته و به بازار عرضه گردیده است که دو فرم دی‌گلوکونات و استات حلال در آب می باشند. اغلب علت چسبندگی موجود در ماده ی کلروهگزیدین را به علت خاصیت کاتیونی آن نسبت می‌ دهند که باعث اتصال آن به گروه های آنیونیک موجود در گلیکوپروتئین‌ ها و همچنین فسفوپروتئین ‌های سطح مخاط دهانی می شود.

از کجا می توانیم این ماده را خریداری و تهیه کنیم؟

مجموعه و شرکت آوا شیمی صبا یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان به نام انواع مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی، غذایی و همچنین دارویی می باشد که با بیش از چند دهه تجربه و فعالیت در این زمینه با شعار پیشبینی همراه با آینده نگری و ارتقاء کیفیت  می باشد و همچنین از دسته مزایای خریداری از مجموعه ی آوا شیمی صبا، ضمانت کیفیت کالا، ارسال نمونه دارو برای تقاضا کنندگان و البته خریداران و همچنین ضمانت اصالت کالا می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

یکی از روش های ترمیم مجدد دندان ها که آسیب بسیار کمی برای آن ها دارا می شود، استفاده از روش درمان ریشه ی دندان می باشد. هر چند که شرایط خاصی برای انجام درمان ریشه ی دندان ها وجود دارد اما به هر حال بهترین روش نیز می باشد. در واقع افرادی که دندان های آن ها دچار پوسیدگی و یا حساسیت بیش از حد نسبت به گرما و سرمای انواع مواد غذایی شده است نیازمند ترمیم مجدد دندان ها می باشد به دلیل از بین رفتن ریشه دندان ها می توان عصب و ریشه دندان های آسیب دیده را تخلیه کرد و به درمان ریشه دندان ها پرداخت در این روش ریشه تخلیه شده اما دندان های اصلی باقی مانده و پس از تخلیه، با مواد مخصوص پر خواهد شد.

انواع روش های انجام درمان ریشه ی دندان ها

با توجه نوع دندان ها و فک های افراد که با یکدیگر متفاوت می باشند همچنین نوع پوسیدگی یکی از روش های جراحی اپیکو، عصب کشی یا اندو، درمان ریشه مجدد یا ری اندو؛ با توجه به تشخیص دندان پزشک و متخصص انتخاب و بر روی مراجع اجرا خواهد شد. در کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا که دارای دو شعبه در تهران و اسلامشهر می باشد در ابتدا برای ارائه خدمات با بهترین کیفیت مشاوره های رایگان ارائه داده می شود تا بهترین درمان با توجه به نوع دندان ها و فک شما، اجرا شود.

از دیگر مزیت های استفاده از خدمات (زیبایی و درمانی) کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- ضمانت کامل خدمات انجام شده

- نوبت دهی دقیق و بدون اتلاف وقت

- مشاوره و معاینه رایگان با تعیین وقت قبلی

- بهترین قیمت خدمات دندان پزشکی در تهران

- محیطی آرام و مجهز با دقیق ترین دستگاه ها



:: برچسب‌ها: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، درمان ریشه دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

شاید برای شما نیز جای سوال و جالب باشد که انواع مواد اولیه برای ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی، دارویی و همچنین برخی از مواد غذایی به چه صورت و در کجا ساخته می شوند. گفتنی است که شرکت آوا شیمی صبا در واقع یکی از تولید کنندگان به نام در حوزه تولید مواد اولیه این دست از لوازم می باشد.

در شرکت آوا شیمی صبا چه می گذرد؟

ما در شرکت آوا شیمی صبا با بیش از 20 سال تجربه و فعالیت در زمینه تولید مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی، دارویی و همچنین مواد غذایی امروزه به یکی از شرکت های سر شناس و به نام در حوزه تبدیل شده ایم و از همان ابتدا زیربنا و شعار خود را پیشبینی همراه با آینده نگری و ارتقاء کیفیت قرار داده ایم، تا بتوانیم بهترین خدمات را به خریداران خود در این حوزه بدهیم.

در انبار آواشیمی صبا چه کی گذرد؟

شرکت تولید کننده مواد اولیه آرایشی و بهداشتی، دارویی و مواد غذایی آواشیمی صبا برای آسودگی در خرید برای کاربران و خریداران خود ، سعی کرده تا تمامی محصولات مورد نیاز را برای همیشه در انبار خود به تعداد کافی آماده ارسال داشته باشد تا در زمانی که مشتریان ما خرید خود را انجام دادند ، بلافاصله محصول مورد نظرشان را دریافت نمایند.

آنچه آوا شیمی را از سایر رقبای خود متمایز کرده است

آنچه این شرکت را از دیگر رقبا و فعالان این حرفه متمایز کرده است، به کارگیری شیوه‌ ها و متد های خاصی است که با خلاقیت و نوآوری متناسب با مقاطع و شرایط متفاوت کاری و زمانی کارنامه ‌ی پربار این شرکت توامان شده است تا به جاییک ه امروزه نام آواشیمی صبا هم از سوی مصرف‌کنندگان و واسطه‌ های داخلی و هم از جانب طرف ‌های خارجی مترادف با مفاهیمی چون اعتماد دو سویه و اطمینان متقابل گردیده‌ است.



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

ترميم دندان ها يكي از آشنا ترين نوع درمان دندان هاي پوسيده در بين افراد جامعه مي باشد كه هر فردي در طول زندگي خود ممكن است به نحوي با آن برخورد داشته باشد. زماني كه دندان هاي شما پوسيده مي شوند، دندانپزشك براي درمان آن بخش هاي پوسيده و يا عفوني شده بايد عمل تخليه انجام دهد و سپس دندان پوسيده شده اي كه تخليه گرديده است را با مواد مخصوص پر كند. براي پر كردن و يا به اصطلاح، ترميم دندان هاي پوسيده مي توان از انواع مواد ترميمي استفاده نمود.

انواع مواد ترميمي براي دندان هاي پوسيده

پر كردن دندان هاي پوسيده و يا ترميم دندان با مواد مختلفي انجام مي شود كه استفاده از طلا، كامپوزيت رزين، آمالگام، سراميك و گلاس آينومر مرسوميت بيشتري در بين دندانپزشك ها دارد. بيشترين مصرف در بين اين دسته از مواد ترميم كننده، آمالگام و كامپوزيت مي باشد كه ماده آمالگام از طول عمر بالاي ده سال برخوردار بوده و قيمت نسبتا پايين تري نسبت به كامپوزيت دارد و عموما به علت رنگ نقره اي آن براي دندان هاي عقب استفاده مي گردد. كامپوزيت به علت شباهت با رنگ دندان، براي دندان هاي جلو و يا دندان هايي كه در لبخند فرد ديد بيشتري دارند استفاده مي شود، طول عمر اين نوع مواد ترميمي نسبت به آمالگام كمتر است و هزينه بيشتري نيز دارد.

مشاوره ي رايگان براي ترميم دندان ها وانواع خدمات درماني و زيبايي دندان

كلينيك دندان پزشكي دكتر شيدا با بيش از 7 سال سابقه در امر زيبايي فك و دندان ‌ها و انواع جراحي دندان و لثه ، با دارا بودن كادري مجرب و تشكيل شده از برترين پزشكان متخصص، آماده ارائه خدمات مشاوره رايگان ترميم دندان و خدمات وابسته به آن مي‌ باشند.



:: برچسب‌ها: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، ترمیم دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

در صنایع دارویی از مواد اولیه بسیاری برای ساخت و تولید انواع دارو ها مورد استفاده قرار گرفته می شود که می توان گفت یکی از این ابزار ها تالک دارویی می باشد که معمولا به صورت پودر نیز به فروش رسیده و مورد مصرف قرار می گیرد. تالک علاوه بر استفاده در موارد دارویی، در مصارف ساخت انواع لوازم زیبایی و آرایش نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
پودر تالک چیست؟
پودر تالک یکی از ماده های معدنی در خاک رس می باشد که از ذخایر زیرزمینی استخراج شده و همچنین این ماده یکی از نرم ترین ماده های شناخته شده توس بشر می باشد که باعث می‌ شود در طیف وسیعی از محصولات مصرفی و صنعتی مفید باشد. این پودر توانایی جذب رطوبت جذب، جذب روغن، جذب بو و نقش روان کننده را دارد. به همین دلیل وجود این خواص پودر تالک را به یکی از ماده های شیمیایی بسیار مهم برای ساخت پودر های کودک، پودر های کمک های اولیه و انواع مواد آرایشی تبدیل کرده است.
پودر تالک را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟
شرکت آوا شیمی صبا که یکی از تولید کنندگان انواع مواد اولیه دارویی، آرایشی و بهداشتی و همچنین مواد غذایی می باشد که از جمله این مواد اولیه خرید تالک دارویی می باشد و این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی و با دسترسی راحت این ماده را خریداری کرده و از مزیت های خریداری این دسته از مواد، از شرکت آوا شیمی صبا، ضمانت کیفیت کالا، ارسال نمونه برای متقاضیان و همچنین ضمانت اصل بودن کالا می باشد.
درباره شرکت آوا شیمی صبا
همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم شرکت آوا شیمی صبا یکی از شرکت های تولید کننده در زمینه تولید و عرضه ی مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی، غذایی و همچنین دارویی می باشد که با دو فاکتور تعیین‌ کننده ‌ی پیشبینی همراه با آینده نگری و ارتقاء کیفیت زیربنا ی کلیه اقدامات این شرکت بنیان گذاشته شده است.



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

یکی از روش های ذروانی برای از بین بردن درد های ناشی از پوسیدگی و یا خرابی های دندان ها استفاده از روش درمان ریشه ی دندان ها می باشد. از آنجایی که دهان و دندان برای بسیاری از افراد عضو بسیار مهم می باشد، در نتیجه با کوچک ترین دردی به دندان پزشک مراجعه کرده و به دنبال درمان و راه حل مشکل می باشند. در واق زمانی که دندان های شما دچار پوسیدگی به همراه عفونت شده باشد تنها راه چاره و درمان برای دندان پزشک، درمان ریشه دندان می باشد. انجام عمل درمان ریشه ی دندان بدین صورت انجام می شود که دندان پزشک قسمت های پوسیده و خراب شده را تراشیده و بافت خراب را از ریشه های دندان خارج می کند و از طرفی کانال های ریشه دندان را تمیز کرده و در نهایت حفره های به وجود آمده را توسط مواد مخصوص و ویژه پر خواهد کرد.

روش های مختلف برای انجام درمان ریشه های دندان

-         جراحی اپیکو

-         عصب کشی یا اندو

-         درمان ریشه مجدد یا ری اندو

چه افرادی و چه زمانی نیازمند درمان ریشه دندان می شوند؟

قطعا یکی از توصیه های متخصصان و پزشکان این حوزه در ابتدا پیشگیری و چک کردن مداوم دندان های می باشد که در صورت مشاهده مشکل آن را سریع درمان کرده و یا سریع تر متوجه مشکل شوند تا با درد کمتری فرد مواجه شود. اما در برخی شرایط افراد با وجود مراقبت های مختلف، ممکن است نیازمند این دسته از درمان های دندان پزشکی بشوند؛ معمولا افرادی برای درمان ریشه ی دندان به دندان پزشک مراجعه می کنند که دندان هایشان دچار حساسیت بسیار نسبت به نوشیدنی های گرم و سرد و یا انواع مدل های غذا شده باشند. در این صورت می باشد که افراد به پزشک مراجعه کرده و به دنبال راه حلی برای حل مشکل خود می گردند.



:: برچسب‌ها: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، درمان ریشه دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

برای بسیاری از افراد مواد اولیه برای ساخت انواع دارو ها سوال برانگیز و جالب می باشد از طرفی برای سایر افراد نیز خریداریه این دسته از مواد اولیه که از مرغوبیت و کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد، مهم بوده و به دنبال مراکز تولید کننده ی این دسته از مواد می باشند. آوا شیمی صبا، نامی آشنا با بیش از چند دهه فعالیت در زمینه ی تولید انواع مواد اولیه آرایشی و بهداشتی، دارویی و صنایع غذایی می باشد یکی از مواد اولیه ای که می توانید در آوا شیمی صبا با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا خریداری کنید، کلسیم کربنات می باشد که در ادامه به معرفی و کاربرد آن خواهیم پرداخت.

درباره کلسیم کربنات

پودر کلسیم کربنات به عنوان یکی از ماده های جانبی برای تولید انواع دارو ها می باشد که در دو نوع سبک و سنگین در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار گرفته و عموما برای رقیق سازی نیز استفاده می گردد.

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم خرید کلسیم کربنات سنگین به عنوان یکی از رقیق کننده های دوز جامد مکمل های دارویی مورد استفاده می گیرد. این ماده یک ترکیب شیمیایی با فرمول CaCO3 است. خرید این پودر در مصارف دارویی و پزشکی بسیار رایج است که در سنگ ها به عنوان کانی های کلسیت و آراگونیت نیز یافت می شود همچنین این ماده یکی از  جزء های اصلی پوسته تخم مرغ، پوسته حلزون، صدف دریایی و مروارید می باشد.

از پودر و ماده ی کلسیم کربنات سبک نیز برای محصولات صنعتی عمومی استفاده می شود. این ماده از خلوص بالایی برخوردار است چرا که کلسیم کربنات رسوبی بوده و به روش ترکیب دی اکسید کربن تولید می شود و اندازه ذرات ریز است. این کریستالی است که دارای یک نوع کلسیت دوکی شکل است که اندازه ذرات اولیه آن ۳ میکرومتر است.

 



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

برای پیدا کردن جایگزینی ریشه ی دندان هایی که دچار پوسیدگی شده و یا از بین رفته اند دندان پزشکان برای جبران و جایگزینی این مشکل اقدام به تولید روشی به نام ایمپلنت دندان کرده اند. این پایه که جایگزینی برا ریشه های اصلی دندان می باشد از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. در ادامه به عواملی که باعث از بین رفتن ریشه دندان و همچنین نیاز پیدا کردن افراد برای دریافت خدمات درمانی ایمپلنت دندان ها خواهیم پرداخت.

چه افرادی نیاز به دریافت خدمات ایمپلنت دندان پیدا می کنند؟

از آنجایی که پس از گذشت مدتی در افراد، به دلایل مختلف مانند پیری، کشیدن دندان و یا پوسیدگی دندان ها و سایر موارد این چنینی لازم به تخلیه ریشه ی دندان ها باشد و سپس برای پ کردن این جای خالی و بهبود عملکرد دندان ها از خدمات ایمپلنت دندان ها بهره برده شود. این موضوع برای افرادی که حتی دندان های جلویی خود را از دست داده و دچار کاهش اعتماد به نفس شده اند نیز باعث بازگشت حس خوب و همچنین افزایش اعتماد به نفس می گردد.

انواع مدل های ایمپلنت دندان بهترین مدل آن

انواع ایمپلنت های دندان از جنس تیتانیوم و البته برخی از آن ها از جنس فلز زیرکونیا می باشند. استفاده از هر دو فلز تیتانیوم و زیرکونیا به دلیل سازگاریه کامل آن ها با بدن انسان می باشد زیرا به دلیل جایگذاری آن ها در بدن و ماندگاریشان به بدن آسیب جدی وارد نکنند و همچنین واکنش منفی به آن ها نشان داده نمی شود. قسمت خارجی ایمپلنت و یا همان تاج دندان نیز از جنس سرامیک بوده که همین امر باعث خواهد شد بهترین هماهنگی را بین سایر دندان ها داشته باشد.

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

این کلینیک با دارا بودن دو شعبه در تهران واقع در نیاوران و همچنین اسلامشهر واقع در باغ فیض آماده ی ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مراجعین خود می باشد.



:: برچسب‌ها: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، ایمپلنت دندان، ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

شاید یکی از پر مصرف ترین دهانشویه های مورد استفاده در انواع دندان پزشکی ها، کلروهگزیدین باشد که برای درمان های عفونت های مختلف دهان، زخم های دهان و همچنین دندان تجویز می گردد. استفاده از کلروهگزیدین بر طیف وسیعی از انواع باکتری های منفی و مثبت، انواع قارچ ها و همچنین برخی ویروس ها از جمله ویروس های مولد و ایجاد کننده ی ایدز و هپاتیت موثر و مفید می باشد. همچنین با خرید کلروهگزیدین و استفاده از مشتقات ساخته شده به وسیله ی این ماده، بیش از 50 دارو و همچنین مواد دارویی ساخته می شود. همچنین این ماده توانایی اتصال به پوست و غشا های مخاطی قوی آن داشته و در نتیجه فعالیت طولانی مدت را فراهم می کند. ماده ی کلروهگزیدین به شدت خاصیت کاتیونی داشته و این ماده در سه فرم دی‌گلوکونات، استات و هیدروکلرید وجود داشته و به بازار عرضه گردیده است که دو فرم دی‌گلوکونات و استات حلال در آب می باشند. اغلب علت چسبندگی موجود در ماده ی کلروهگزیدین را به علت خاصیت کاتیونی آن نسبت می‌ دهند که باعث اتصال آن به گروه های آنیونیک موجود در گلیکوپروتئین‌ ها و همچنین فسفوپروتئین ‌های سطح مخاط دهانی می شود.

از کجا می توانیم این ماده را خریداری و تهیه کنیم؟

مجموعه و شرکت آوا شیمی صبا یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان به نام انواع مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی، غذایی و همچنین دارویی می باشد که با بیش از چند دهه تجربه و فعالیت در این زمینه با شعار پیشبینی همراه با آینده نگری و ارتقاء کیفیت  می باشد و همچنین از دسته مزایای خریداری از مجموعه ی آوا شیمی صبا، ضمانت کیفیت کالا، ارسال نمونه دارو برای تقاضا کنندگان و البته خریداران و همچنین ضمانت اصالت کالا می باشد.



:: برچسب‌ها: کلروهگزیدین، آوا شیمی صبا ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

به طبع بهداشت دهان و دندان برای بسیاری از افراد، مهم و حائز اهمیت می باشد و البته یافتن کلینیک های دندان پزشکی معتبری که بتوان به انواع خدمات درمانی و زیبایی آن ها اعتماد کرد و آن ها را مورد استفاده قرار داد سخت می باشد. چرا که دهان و البته دندان ها، بخشی از مهم ترین عضو های صورت می باشند و برای دریافت خدمات نمی توان به هر کلینیک و دندان پزشکی اعتماد کرد. طبق بررسی و تحقیقات پیشنهاد ما کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا می باشد که در ادامه به معرفی خدمات این کلینیک، خواهیم پرداخت.

انواع خدمات زیبایی و درمانی در کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

یکی از مزیت های کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا که آن را از سایر کلینیک ها متمایز می کند، دارا بودن دو شعبه در تهران واقع در نیاوران و همچنین شعبه ای در اسلامشهر می باشد که این امکان را برای متقاضیان فراهم می کند که با توجه به محل زندگیشان به یکی از این مراکز مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را زیر نظر متخصصان و دندان پزشکان مجرب و دارای سابقه، دریافت کنند.

از طرفی تمامیه خدمات دندان پزشکی دکتر شیدا با توجه به نیاز افراد و بیماران ارائه شده و تمامی تلاش مجموعه این است که با هزینه مناسب و با بهترین کیفیت تمامی خدمات زیبایی و درمانی را ارائه و ضمانت نماید.

همچنین یکی دیگر از ویژگی های کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا وجود شرایط ارائه مشاوره رایگان می باشد تا با جلب رضایت فرد خدمات مورد نیاز را دریافت کرده و نسبت به این خدمات اطمینان کامل را داشته باشد؛ به همین دلیل است که شعار این کلینیک متفاوت ترین در نوع خود می باشد. چرا که ما می خواهیم با ارائه خدمات متنوع در زمینه های زیبایی و درمانی لبخندی زیبا به شما هدیه دهیم و شما نیز امضای منحصر به فرد خود را با لبخندتان خلق کنید.



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

لبخند هر فرد امضای آن شخص می باشد و برخی از افراد به علت نقص های جزئی در دندان های خود ممکن است در شرایطی، از لبخند زدن صرفه نظر کرده و این لذت را از خود سلب کنند. امروزه با پیشرفته علم دندان پزشکی برخی از اقدامات زیبایی بر روی دهان و دندان های فرد انجام می گردد که باعث بازگشت اعتماد به نفس و آن لبخند زیبا می شود. یکی از این اقدامات زیبایی در واقع کامپوزیت دندان می باشد. کامپوزیت دندان و یا به اصطلاح کامپوزیت ونیر، یکی از بهترین روش ها برای بهبود و اصلاح لبخند، می باشد. در این روش، نقص زیبایی دندان توسط ونیر دندان از جنس کامپوزیت پوشانده می شود. در حوزه دندان پزشکی، کامپوزیت یک ماده ی خمیری می باشد که وقتی برای انجام ونییر مورد استفاده قرار می گیرد، توسط قلم مخصوص روی دندان ها قرار گرفته و به آن ها فرم داده می شود و در نهایت با نور دستگاه لایت کیور سخت و سفت می گردد.

کامپوزیت ونیر برای چه دسته از افرادی مناسب می باشد؟

حتما برای شما هم سوال شده است که خدمات درمانی به خصوص کامپوزیت ونیر برای چه دسته از افرادی مناسب می باشد در واقع این روش درمانی برای افرادی که دندان هایشان تیره یا لکه دار است می توانند درمان مناسبی باشد که باعث تغییر رنگ دندان های شود. اما به یاد داشته باشید که روکش کامپوزیت از هر نوع که باشد می تواند دندان ها را سفید کرده و خرابی های جزئی را درمان کند و جایگزینی برای درمان ارتودنسی نیست. زیرا این روش نمی تواند شلوغی، درهم ریختگی، جلو و عقب و دندان های کج را درمان کند. بنابراین، برای نصب روکش، دندان ها باید کاملاً سالم و ردیف باشند.



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

لبخند هر فرد امضای آن شخص می باشد و برخی از افراد به علت نقص های جزئی در دندان های خود ممکن است در شرایطی، از لبخند زدن صرفه نظر کرده و این لذت را از خود سلب کنند. امروزه با پیشرفته علم دندان پزشکی برخی از اقدامات زیبایی بر روی دهان و دندان های فرد انجام می گردد که باعث بازگشت اعتماد به نفس و آن لبخند زیبا می شود. یکی از این اقدامات زیبایی در واقع کامپوزیت دندان می باشد. کامپوزیت دندان و یا به اصطلاح کامپوزیت ونیر، یکی از بهترین روش ها برای بهبود و اصلاح لبخند، می باشد. در این روش، نقص زیبایی دندان توسط ونیر دندان از جنس کامپوزیت پوشانده می شود. در حوزه دندان پزشکی، کامپوزیت یک ماده ی خمیری می باشد که وقتی برای انجام ونییر مورد استفاده قرار می گیرد، توسط قلم مخصوص روی دندان ها قرار گرفته و به آن ها فرم داده می شود و در نهایت با نور دستگاه لایت کیور سخت و سفت می گردد.

کامپوزیت ونیر برای چه دسته از افرادی مناسب می باشد؟

حتما برای شما هم سوال شده است که خدمات درمانی به خصوص کامپوزیت ونیر برای چه دسته از افرادی مناسب می باشد در واقع این روش درمانی برای افرادی که دندان هایشان تیره یا لکه دار است می توانند درمان مناسبی باشد که باعث تغییر رنگ دندان های شود. اما به یاد داشته باشید که روکش کامپوزیت از هر نوع که باشد می تواند دندان ها را سفید کرده و خرابی های جزئی را درمان کند و جایگزینی برای درمان ارتودنسی نیست. زیرا این روش نمی تواند شلوغی، درهم ریختگی، جلو و عقب و دندان های کج را درمان کند. بنابراین، برای نصب روکش، دندان ها باید کاملاً سالم و ردیف باشند.



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

قطعا شما نیز از دسته افرادی هستید که بهداشت دهان و دندان برایتان بسیار می باشد. همگی ما هم می دانیم با تمام رسیدگی ها و مراقبت ها در برخی شرایط از جمله جنس خود دندان ها، برخی بیماری ها و همچنین ژن ما ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در رابطه با دندان ها را به وجود آورد که در این صورت لازم است به پزشک و متخصص برای رفع آن مراجعه کرده و با اطمینان خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنیم. شاید پیدا کردن کلینیکی با این مشخصات در اسلامشهر کمی سخت بوده باشد اما ما در این مقاله به معرفی یکی از بهترین کلینیک دندان پزشکی اسلامشهر و مشخصات و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

این کلینیک با دارا بودن تقریبا یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه های مختلف درمانی و زیبایی دندان ها و با دارا بودن دو شعبه در تهران واقع در نیاوران، سه راه اقدسیه، اطلس مال، طبقه A5 ، واحد 713 و همچنین در اسلامشهر، باغ فیض، بین کوچه 2 و 4 ، پلاک 975 طبقه اول می باشد.

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا در نوع خود متفاوت ترین می باشد

از آنجایی که خدمات مشاوره ای این کلینیک به تمامیه مراجعین خود به صورت رایگان می باشد در نوع خود متفاوت واقع شده است؛ رایگان بودن خدمات مشاوره ای بدین منظور می باشد که مراجعین با رضایت و اطمینان کامل خدمات خود را دریافت کرده و در نهایت نسبت به هزینه ی خود حس خوبی داشته باشند.

مزیت های استفاده از خدمات کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

- ضمانت کامل خدمات انجام شده

- نوبت دهی دقیق و بدون اتلاف وقت

- مشاوره و معاینه رایگان با تعیین وقت قبلی

- بهترین قیمت خدمات دندان پزشکی در تهران

- محیطی آرام و مجهز با دقیق ترین دستگاه ها



:: برچسب‌ها: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندان پزشکی اسلامشهر ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

برای ساخت و تولید انواع لوازم آرایشی از مواد اولیه متفاوت و متنوعی استفاده می شود که می توان گفت یکی از آن ها پلی سوربات می باشد که در این صنعت بسیار پرکاربرد نیز می باشد. پلی سوربات ها با نام های دیگری مانند پلی اکسی اتیلن سوربیتان و یا با نام تجاری توئین شناخته شده است. این پودر به عنوان یکی از سورفاکتانت های غیر یونی شناخته شده و امولسیفایری می باشد که علاوه بر صنعت آرایشی در صنعت مواد غذایی نیز کاربرد های خود را دارا می باشد.

شما می توانید از شرکت آوا شیمی صبا که یکی از تولید کننده ها و عرضه کنندگان مواد اولیه برای صنعت مواد غذایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی می باشد، اقدام به خرید پلی سوربات با کیفیت کرده و در نهایت از خرید خود نیز رضایت کامل را داشته باشید چرا که این شرکت تولید کننده، با هدف و البته با شعار پیشبینی همراه با آینده نگری و ارتقاء کیفیت به تولیدات خود پرداخته که باعث پیشرفت خود شده است. همچنین از مزیت های استفاده از خدمات و تولیدات مجموعه ی آوا شیمی صبا، ضمانت کیفیت کالا، تضمین اصالت کالا و همچنین ارسال نمونه برای خریداران و درخواست کنندگان می باشد.

انواع کاربرد های پودر پلی سوربات

- کاهش کشش سطحی محیط کشت

- رشد سلول ها

- عامل مرطوب کننده و همگن کننده در تهیه فیلم های عکاسی

- عامل کف کننده و پایدار کننده در پلاستیک های کف کننده پلی اورتان

- بهبود عملکرد شوینده های بدون آب و روغنی

برای نگهداری از این ماده، چه شرایطی لازم است؟

- لازم است این ماده از شعله های آتش دور نگه داشته شود

- از وسایل ضد جرقه، ضد انفجار استفاده کنید

- در مکانی با تهویه مناسب با این ماده کار کنید

- درب ظرف حاوی این محصول را محکم بسته نگه دارید

- همیشه بعد از دست زدن به این محصول دست ها را بشویید

- در مکان خشک و خنک نگهداری شود.



:: برچسب‌ها: پلی سوربات، انواع پلی سوربات، خرید پلی سوربات، خرید انواع پلی سوربات، آوا شیمی، آوا شیمی صبا ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

به طبع بهداشت دهان و دندان برای بسیاری از افراد، مهم و حائز اهمیت می باشد و البته یافتن کلینیک های دندان پزشکی معتبری که بتوان به انواع خدمات درمانی و زیبایی آن ها اعتماد کرد و آن ها را مورد استفاده قرار داد سخت می باشد. چرا که دهان و البته دندان ها، بخشی از مهم ترین عضو های صورت می باشند و برای دریافت خدمات نمی توان به هر کلینیک و دندان پزشکی اعتماد کرد. طبق بررسی و تحقیقات پیشنهاد ما کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا می باشد که در ادامه به معرفی خدمات این کلینیک، خواهیم پرداخت.

انواع خدمات زیبایی و درمانی در کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

یکی از مزیت های کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا که آن را از سایر کلینیک ها متمایز می کند، دارا بودن دو شعبه در تهران واقع در نیاوران و همچنین شعبه ای در اسلامشهر می باشد که این امکان را برای متقاضیان فراهم می کند که با توجه به محل زندگیشان به یکی از این مراکز مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را زیر نظر متخصصان و دندان پزشکان مجرب و دارای سابقه، دریافت کنند.

از طرفی تمامیه خدمات دندان پزشکی دکتر شیدا با توجه به نیاز افراد و بیماران ارائه شده و تمامی تلاش مجموعه این است که با هزینه مناسب و با بهترین کیفیت تمامی خدمات زیبایی و درمانی را ارائه و ضمانت نماید.

همچنین یکی دیگر از ویژگی های کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا وجود شرایط ارائه مشاوره رایگان می باشد تا با جلب رضایت فرد خدمات مورد نیاز را دریافت کرده و نسبت به این خدمات اطمینان کامل را داشته باشد؛ به همین دلیل است که شعار این کلینیک متفاوت ترین در نوع خود می باشد. چرا که ما می خواهیم با ارائه خدمات متنوع در زمینه های زیبایی و درمانی لبخندی زیبا به شما هدیه دهیم و شما نیز امضای منحصر به فرد خود را با لبخندتان خلق کنید.



:: برچسب‌ها: دندان، دندان پزشکی، دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

برای بسیاری از افراد علاقه مند به رشته داروسازی شاید سوال برانگیز باشد که برخی از دارو ها توسط چه دسته از مواد اولیه ساخته می شوند و به داروهایی که قابل مصرف هستند تبدیل می شوند. می توان یکی از مواد اولیه برا ساخت دارو ها را سدیم استارچ گلیکولات معرفی کرد که در مصارف متعددی مورد استفاده و مصرف قرار می گیرد.

پودر سدیم استارچ گلیکولات سیب زمینی و یا سدیم استارچ گلیکولات ذرت که امروزه به عنوان یکی از مواد جانبی پر مصرف دارویی در بازار شناخته شده است توسط شرکت آوا شیمی صبا به فروش رسیده و شما می توانید با اطمینان کامل این ماده را از ما خریداری کنید.

این ماده قابلیت جذب سریع در آب را داشته و از آن در مصارف ضدعفونی کننده، عامل تعلیق و به عنوان عامل ژل زنی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده با آزمایشات متعدد و اصلاحات شیمیایی نشاسته، به عنوان مثال کربوکسی متیلاسیون برای افزایش آب دوستی و پیوند عرضی برای کاهش حلالیت تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد های متعدد پودر سدیم گلیکولات استارچ

- با خرید سدیم استارچ گلیکولات می توانید از آن به عنوان ضدعفونی کننده سریع که در صورت تماس با آب، دارو را بلافاصله آزاد می کند، استفاده کنید.

- این ماده توانایی انجام فرآیند فشرده سازی مستقیم را نیز دارا می باشد.

- می تواند به عنوان وسیله حامل معلق استفاده شود.

- همچنین از سدیم استارچ گلیکولات به عنوان یک ماده تقویت کننده انحلال در مصارف دارویی نیز استفاده می شود.

- به عنوان تثبیت کننده مواد غذایی و به عنوان یک ماده ضد پیری برای نان و در تولید بستنی استفاده می شود.

- همچنین علاوه بر استفاده در مصارف دارویی می توان از این ماده در مصارف مواد غذایی، منسوجات، کاغذ و همچنین چسب نیز استفاده نمود.



:: برچسب‌ها: دارو , دارویی , سدیم استارچ گلیکولات , انواع سدیم استارچ گلیکولات , خرید سدیم استارچ گلیکولات , خرید انواع سدیم استارچ گلیکولات , آوا شیمی صبا ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

شاید برای خیلی از افراد، در شرایط مختلفی پیش آمده باشد که با درد های ناگهانی در ناحیه دندان ها مواجه شده باشند و با سرد و گرم شدن انواع نوشیدنی ها و یا غذا ها دندان هایشان درد شدیدی بگیرد. در این مرحله با مراجعه به دندان پزشک به احتمال بسیاری تجویز عصب کشی می باشد. گفتنی است که قبل از پیشرفت این عمل روش درمان این درد ها تنها از طریق کشیدن بود به همین دلیل است که امروزه عصب کشی بهترین روش برای ترمیم دندان می باشد. چرا که با استفاده از این روش دندان های اصلی در دهان بدون عصب باقی مانده و برای پر کردن جای خالی آن ها لازم به هزینه های بیشتر نمی باشد. بدین جهت با استفاده از این روش، استفاده از عصب کشی دندان شیوه ای برای نگه داشتن دندان های طبیعی بوده و دردسر های پس از کشیدن دندان ها را نیز کمتر می کند.

عصب کشی دندان چیست؟

عصب کشی یکی از روش ها متداول درمانی برای درمان دندان هایی می باشد که دچار آسیب شدید شده و به هنگام خوردن نوشیدنی و یا غذا ها و همچنین با کوچک ترین گرم و سرد شدن دندان ها به شدت درد می گیرند در این روش عصب و یا به اصطلاح ریشه دندان ها بدون نیاز به کشیدن خود دندان ها برداشته شده و در نهایت جای خالی ریشه، با استفاده از مواد مخصوص پر می شود.

به یاد داشته باشید که بهترین روش مراقبت از دندان، پیشگیری می باشد. شما می توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان مثل مسواک زدن و استفاده نخ دندان، از پوسیدگی جلوگیری کنید. اما اگر در نگهداری دندان سهل انگاری کردید و مجبور به عصب کشی دندان شدید، آن ها را مانند سایر دندان ها روزی دو بار مسواک بزنید و از نخ دندان استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: دندان , دندانپزشکی , دندان پزشکی , کلینیک دندان پزشکی , کلینیک دندان پزشکی , کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا , کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا , عصب کشی , عصب کشی دندان , ترمیم دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 دی 1401 | نظرات ()