نوشته شده توسط : shamim

گاهی برای دریافت انواع خدمات درمانی مربوط به دهان و دندان لازم است تفاوت های بین روش ها را از قبل چک کرده و در رابطه با آن ها اطلاعات دقیقی به دست آورید. هر چند که در اینجا تشخیص و تجویز دندان پزشک مهم تر از هر چیزی می باشد، اما در هر صورت بهتر است در رابطه با دریافت انواع خدمات درمان و همچنین زیبایی دهان و دندان اطلاع داشته و سپس اقدام به انجام آن ها کنید. در ادامه به تفاوت بین پر کردن دندان ها و ترمیم دندان ها می پردازیم.

ترمیم دندان چیست؟

ترمیم دندان ها یکی از آشنا ترین و متداول ترین نوع برای درمان دندان های پوسیده می باشد که هر فردی در طول زندگی خود ممکن است با آن برخورد داشته باشد. زمانی که دندان ها پوسیده می شوند، دندان پزشک متخصص برای درمان بخش هایی که دچار پوسیدگی و عفونی شده هستند را تخلیه کرده و سپس قسمت های تخلیه شده توسط مواد مخصوص پر می شوند. برای ترمیم دندان های پوسیده و پر کردن دندان های پوسیده از انواع مواد ترمیمی و مخصوص استفاده می شود. این دو ماده ترمیمی بسیار متداول تر و پر استفاده تر از سایر ماده ها برای پر کردن دندان مورد استفاده قرار می گیرد، کامپوزیت سفید رنگ و آمالگام نقره ای رنگ می باشد و البته قیمت کامپوزیت دندان به نسبت ترمیم دندان نیز مناسب تر و دوام آن بیشتر می باشد.

پر کردن دندان ها چیست؟

پر کردن دندان برای رفع مشکلات مربوط آسیب دیده و شکسته می باشد. در این روش قسمت های آسیب دیده برداشته شده و در نهایت با استفاده از مواد مخصوص پر می شوند. اما تفاوت اصلی دندان های پر شده با ترمیم شده نحوه ی نگهداری و مراقبت از آن ها می باشد. افرادی که از عادت های نامناسب مانند دندان قروچه و یا جوییدن دندان دچار می باشند، پر کردن دندان ها مناسب نمی باشد و از مقاومت بالایی نیز برخوردار نمی باشد.



:: برچسب‌ها: قیمت کامپوزیت دندان، کامپوزیت دندان، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

معمولا برای ساخت و تولید انواع دارو های موجود در بازار کنونی، از مواد اولیه متعددی بهره برده می باشد که یمی از نرم ترین مواد آن تالک دارویی می باشد؛ همچنین این ماده یکی از پر کاربرد ترین پودر ها در صنعت داروسازی بوده و کاربرد های بسیاری دارا می باشد. ماده ی تالک دارویی به عنوان یک از پودر هایی مورد مصرف قرار می گیرد که رطوبت را به خوبی جذب و به باعث کاهش اصطحکاک می شود همچنین در صنعت لوازم آرایشی نیز می توان گفت سبب جل.گیری بسیار زیادی از خشکی پوست می گردد. این ماده به نام های دیگری مانند هیدرژی منیزیم سیلیکات  (Mg3H2 (SiO3) 4 پودر تالک، تالک آرایشی، تالک فرانسوی، تکساس تالک، تالک ورمونت، تالک ترمولیتی، تالک استاتیت، تالک فاقد ترمولیت، منیزیم تالک سیلیکات، تالک، گچ فرانسوی، سنگ صابون، استاتیت نیز شناخته می گردد.

کاربرد تالک دارویی در صنایع مختلف

استفاده و خرید تالک دارویی برای مصرف در انواع صنایع از جمله صنعت داروسازی، رنگ سازی، آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد مثلا این ماده در رنگ سازی در رنگ ها باعث گسترش رنگ و یکی از افزودنی های فلزی می باشد؛ همچنین در صنعت آرایشی و بهداشتی در محصولات مراقبتی پوست در صابون ها و انواع شوینده های صورت و همچنین بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت آوا شیمی صبا

شاید یکی از سخت ترین کار ها برای تولیدی صنعت هام نام برده شده خریداری مواد اولیه برای محصولات خود باشد که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و از طرفی دارای اصالت باشند. مجموعه آوا شیمی صبا با چند دهه فعالیت در زمینه تولیدات مواد اولیه انواع مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی می باشد. از مزیت های استفاده از خدمات آوا شیمی صبا، ضمانت اصالت کالا، ارسال نمونه برای خریداران و همچنین ضمانت کیفیت کالا می باشد.



:: برچسب‌ها: خرید تالک دارویی، تالک دارویی، آوا شیمی صبا، آواشیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

همه ی افراد به احتمال خیلی زیاد حداقل یک بار از خدمات جرم گیری دندان را در زندگی خود بهره برده اند. با وجود آن که این درمان یکی از کم هزینه ترین خدمات درمانی در دندان پزشکی ها می باشد، اما به طبع یکی از دغدغه ‌های افرادی که قصد انجام این درمان را دارند، هزینه و قیمت جرمگیری دندان ها می ‌باشد. به طور کلی دلایل مختلف و متعددی مانند شدت نابهنجاری و داشتن بیماری پریودنتال فعال، بیمه دندان پزشکی، ابزار و روش مورد استفاده و ...، در قیمت بروساژ دندان (جرمگیری) تاثیرگذار می باشد. اگر دچار بیماری های پیشرفته لثه باشید، دندان پزشک موظف است برای درمان این مشکل شما را به پریودنتیست ارجاع دهد که هزینه بیشتری نیز دریافت خواهد کرد، البته این نکته را در نظر داشته باشید که متخصص و دندان پزشک، بهترین روش و درمان را برای شما به کار خواهد گرفت.

عوامل موثر و تاثیرگذار بر قیمت بروساژ دندان ها

- ویزیت و معاینه دندان پزشک

- مهارت و تخصص دندان پزشک

- هزینه ‌های مربوط به جرم گیری و بروساژ عمیقی دندان ها

- درمان ‌های بعدی

چه افرادی معمولا به بروساژ دندان نیاز پیدا خواهند کرد؟

با چند روز مسواک نزدن و رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان بسیاری از ما با جرم و رسوب هایی بر روی دندان ها مواجه شده ایم، هر چند که این رسوب و جرم ها با همان مسواک ساده نیز از بین خواهند رفت. روی صحبت با کسانی می باشد که به مدت طولانی به درستی مسواک نزده و یا چای و قهوه و دخانیات استفاده می کنند، باید به دندان پزشک مراجعه کرده تا دندان ها و لثه هایشان جرم گیری و بروساژ شود تا از سلامت کامل دندان و لثه خود اطمینان حاصل کنند.



:: برچسب‌ها: قیمت بروساژ دندان، بروساژ دندان، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

ماده ی پلی سوربات 80 که با انواع نام های سوربیتان مونواولئات اتوکسیله 20 مول، سوربیتان استر اسید چرب اولئیک اسید اتوکسیله یا پلی اکسی اتیلن سوربیتان20 مونواولئات در بازار شناخته شوده و عرضه گشته است، امروزه در بازار ایران با نام تویین 80 شناخته شده و در واقع محصولی از تولیدات برند و کمپانی انگلیسی کرودا می باشد. این محصول با قرار گیری در دمای اتاق به حالت مایع روغنی شکل و همچنین به رنگ زرد کهربایی در می آید. عدد 80 در نام این ترکیب مربوط به نوع اسید چربی است که به زنجیره سوربیتان اتوکسیله شده متصل است؛ که در این ترکیب اولئیک اسید می باشد. عدد 20 نیز مرتبه اتوکسیلاسیون این ماده می باشد. این محصول تحت نام تجاری KEPS 80 توسط شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز به بازار ارائه می شود.

انواع پلی سوربات ها

به طور کلی ماده ی پلی سوربات تنها به 80 ختم نشده و دارا انواع متفاوتی از جمله:

  • Polysorbate 20 پلی اکسی اتیلن (۲۰) سوربیتان مونولورات)
  • Polysorbate 40پلی اکسی اتیلن (20) سوربیتان مونوپالمیتات
  • Polysorbate 60پلی اکسی اتیلن (۲۰) سوربیتان مونو استئارات)
  • Polysorbate 80پلی اکسی اتیلن (۲۰) سوربیتان مونولئات)

آوا شیمی صبا

شرکت آوا شیمی صبا با بیش از ۲۰ سال سابقه و فعالیت مستمر و پی در پی در زمینه ی واردات و توزیع انواع مواد اولیه مربوط به صنایع دارویی، آرایشی، بهداشتی و همچنین غذایی با تلاش همکاران خود، حسن اعتماد مشتریان، بازاریابی مدرن و ارائه خدمات منحصر بفرد همراه با نیازسنجی دقیق علمی و شناخت عمیق از ضرورت‌های داروئی کشور، هم اکنون این افتخار را داراست که به شما امکان خرید پلی سوربات ها در انواع مختلف را ارائه دهد.

مزیت های خرید از آوا شیمی صبا

در شرکت آوا شیمی صبا با ارائه ی بهترین کیفیت از محصولات و همچنین ارسال نمونه برای افراد متقاضی و همچنین اصالت اصل بودن کالا، در کنار ضمانت کیفیت محصول چند دسته از مزیت های خریداری و استفاده از انواع خدمات شرکت آوا شیمی صبا می باشد.



:: برچسب‌ها: خرید پلی سوربات، پلی سوربات 80، آوا شیمی صبا، آواشیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

احتمالا یکی از مواردی که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی افراد دارد سفیدی دندان ها می باشد که ممکن است برای عده ای از افراد به علت از دست دادن بخشی از این زیبایی به دغدغه تبدیل شده باشد. یکی از روش های زیبایی برای باز گرداندن زیبایی قبلی دندان ها رش بلیچینگ دندان ها می باشد که در انواع دندان پزشکی ها امروزه انجام می شود. امروز در این مقاله سعی داریم بیشتر به مورد دوام بلیچینگ دندان ها بپردازیم.

بلیچینگ دندان چیست؟

در واقع بلیچینگ دندان ها یک روش درمانی و زیبایی برای سفید کردن مجدد دندان های افرادی می باشد که به دلایل مختلفی از جمله ژنتیک و یا مصرف بیش از اندازه نوشیدنی هایی مانند چای و قهوه، استعمال سیگار یا افزایش سن دچار تغییر رنگ شده است. بلیچینگ بدرنگی دندان ها را رفع کرده و دندان هایی سفید و درخشان و همچنین لبخندی زیبا را به فرد هدیه می دهد. از نظر بسیاری از متخصصان، بلیچینگ دندان یکی از کم عارضه ترین و بی خطر ترین روش ها برای سفید کردن دندان ها می باشد. در این روش درمانی با کمک هیدروژن پراکسید رنگ دندان ها بسته به جنس و میزان زردی دو تا سه درجه سفیدتر خواهد شد.

انواع روش های بلیچینگ دندان

د واقع بلیچینگ دندان ها امروزه در دندان پزشکی ها به سه روش، که دو مدل آن در کلینیک های دندان پزشکی صورت میگ یرد که به آن ها آفیس بلیچینگ و بلیچینگ فوری گفته می شود و یک روش که بلیچینگ خانگی نام دارد برای فرد انجام می شود. در روش آفیس بلیچینگ، سفید کردن دندان در چند جلسه نسبت به شرایط دندان ها انجام می شود و در حالت بلیچینگ فوری، خدمات در یک جلسه انجام شده اما طول عمر کمتری در بین 1 تا 3 سال دارد و نیاز به ترمیم مجدد خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: بلیچینگ دندان، دندان، دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

به طبع پیدا کردن کلینیک دندان پزشکی که نزدیک منزل باشد و رفت و آمد و هزینه ی حمل و نقل را کم کند ممکن است کمی دشوار باشد خصوصا اگر افراد در شهر ها و استان های حومه تهران اقامت گزیده باشند. زندگی در اسلامشهر به همان مقدار که می تواند موجب آسایش باشد می تواند سبب دردسر نیز باشد امروز سعی به معرفی یکی از کلینیک های تخصصصی که بهترین دندان پزشکان را در خود جای داده است معرفی کنیم. کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا بیابانی با چندین دهه تجربه و فعالیت در زمینه ی دهان و دندان، با دارا بودن دو شعبه ی فعال در نیاوران و اسلامشهر شما را به دریافت انواع خدمات زیبایی و درمانی می کند. ما در هر دو کلینیک خود، بهترین دندان پزشکان و متخصصان را برای ارائه ی بهترین خدمات گرد هم آورده ایم. در دندان پزشکی اسلامشهر و نیاوران برای جلب رضایتمندی و اعتماد بیشتر مراجعین خود، اقدام به اجرای طرح مشاوره های رایگان در زمینه ی دهان و دندان داشته و در نهایت بدون تشخیص و زیر نطر دندان پزشک هیچ گونه اقدام زیبایی و درمانی برای فرد مراجع انجام نمی شود. شما می توانید بدون پرداخت هزینه برای مشاوره های اولیه و حتی معاینه، برای اطلاع از وضعیت سلامت و بهداشت دهان و دندان های خود به کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا واقع در هر دو شعبه ی نیاوران و اسلامشهر مراجعه کنید. همچنین شما می توانید برای تمامی خدمات زیبایی دندان نیز از این مشاوره ها بهره برده و در طی مشاوره، از نحوه درمان، طول درمان، هزینه خدمات و سایر موارد اطلاعات کامل را به دست آورید.

مزایای استفاده از خدمات کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

- ضمانت کامل خدمات انجام شده

- نوبت دهی دقیق و بدون اتلاف وقت

- مشاوره و معاینه رایگان با تعیین وقت قبلی

- بهترین قیمت خدمات دندان پزشکی در تهران

- محیطی آرام و مجهز با دقیق ترین دستگاه ها



:: برچسب‌ها: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، دندان پزشکی اسلامشهر ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

قطعا هر شخص برای مراحعه به دندان پزشکی و دریافت انواع خدمات زیبایی و درمانی سعی خواهد کرد به کلینیکی که نزدیک محل زندگی خود می باشد مراجعه کند تا رفت و آمد برای وی آسان تر و راحت تر باشد. اما در برخی شرایط شاید پیدا کردن کلینیکی در نزیکی منزل که دارای کیفیت مناسب و همچنین قیمت مناسبی نیز داشته باشد را نتوان پیدا کرد، در نتیجه در این مقاله سعی کردیم به معرفی یکی از کلینیک های دندان پزشکی واقع در نیاوران بپردازیم و خدمات آن را به شما معرفی کنیم.

انواع خدمات کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

ما در کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا سعی خواهیم کرد لبخندی متفاوت به شما هدیه بدهیم و اعتماد به نفس از دسته رفته را دوباره به شما هدیه دهیم. دکتر شیدا بیابانی با دارا بودن دو شعبه کلینیک دندان پزشکی نیاوران و همچنین کلینیک دندان پزشکی اسلامشهر، آماده ارائه ی تمامیه خدمات، در زمینه ی زیبایی و درمانی از جمله ترمیم دندان، جراحی دندان، جراحی دندان عقل، ایمپلنت دندان، کامپوزیت، بروساژ دندان و همچنین سایر خدمات مربوط به دهان و دندان می باشد.

متفاوت ترین در نوع خود

از آنجایی که ما در هر دو کلینیک سعی بر ارائه ی مشاوره ی رایگان برای انجام هر گونه خدمات و در هر دو کلینیک و شعبه می باشیم، در نتیجه با سایر کلینیک ها متفاوت بوده و سعی بر جلب رضایت و اطمینان بیشتر مراجع کنندگان خود اقدام به این خدمات کرده ایم.

مزیت های استفاده از خدمات کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

- ضمانت کامل برای تمامیه خدمات انجام شده

- نوبت دهی های دقیق و بدون اتلاف وقت

- مشاوره و معاینه های رایگان با تعیین وقت های قبلی

- بهترین قیمت خدمات دندان پزشکی در تهران

- محیطی آرام و مجهز با دقیق ترین دستگاه ها



:: برچسب‌ها: دندان، دندان پزشکی، دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، دندان پزشکی نیاوران ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

شاید برای شما نیز جای سوال و جالب باشد که انواع مواد اولیه برای ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی، دارویی و همچنین برخی از مواد غذایی به چه صورت و در کجا ساخته می شوند. گفتنی است که شرکت آوا شیمی صبا در واقع یکی از تولید کنندگان به نام در حوزه تولید مواد اولیه این دست از لوازم می باشد.

در شرکت آوا شیمی صبا چه می گذرد؟

ما در شرکت آوا شیمی صبا با بیش از 20 سال تجربه و فعالیت در زمینه تولید مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی، دارویی و همچنین مواد غذایی امروزه به یکی از شرکت های سر شناس و به نام در حوزه تبدیل شده ایم و از همان ابتدا زیربنا و شعار خود را پیشبینی همراه با آینده نگری و ارتقاء کیفیت قرار داده ایم، تا بتوانیم بهترین خدمات را به خریداران خود در این حوزه بدهیم.

در انبار آواشیمی صبا چه کی گذرد؟

شرکت تولید کننده مواد اولیه آرایشی و بهداشتی، دارویی و مواد غذایی آواشیمی صبا برای آسودگی در خرید برای کاربران و خریداران خود ، سعی کرده تا تمامی محصولات مورد نیاز را برای همیشه در انبار خود به تعداد کافی آماده ارسال داشته باشد تا در زمانی که مشتریان ما خرید خود را انجام دادند ، بلافاصله محصول مورد نظرشان را دریافت نمایند.

آنچه آوا شیمی را از سایر رقبای خود متمایز کرده است

آنچه این شرکت را از دیگر رقبا و فعالان این حرفه متمایز کرده است، به کارگیری شیوه‌ ها و متد های خاصی است که با خلاقیت و نوآوری متناسب با مقاطع و شرایط متفاوت کاری و زمانی کارنامه ‌ی پربار این شرکت توامان شده است تا به جاییک ه امروزه نام آواشیمی صبا هم از سوی مصرف‌کنندگان و واسطه‌ های داخلی و هم از جانب طرف ‌های خارجی مترادف با مفاهیمی چون اعتماد دو سویه و اطمینان متقابل گردیده‌ است.



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

برای درمان های مربوط به دهان و دندان بسیار مهم می باشد که کلینیکی تخصصی و البته با کیفیت پیدا کنیم، تا در نهایت از خدماتی که دریافت می کنیم رضایت کامل را داشته باشیم. شاید یکی از سخت ترین کار ها نیز برای یافتن کلینیکی که بتوان به طور کامل به خدمات آن ها اعتماد داشت و در کنار آن هزینه ی مناسب نیز داشته باشد در تهران کمی سخت باشد در این مقاله کمک می کنیم با یکی از کلینیک های با کیفیت در نیاوران آشنایی پیدا کنید.

به زندگی لبخندی دوباره بزنید ...

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا بیابانی با داشتن چند دهه فعالیت و تجربه در زمینه های زیبایی و درمانی مربوط به دهان و دندان امروزه با دارا بودن دو شعبه واقع در نیاوران و همچنین اسلامشهر آماده ی ارائه ی تمامیه خدمات زیبایی و درمانی و همچنین ارائه ی مشاوره های رایگان می باشد تا مراجعه کنندگان از دریافت خدمات خود اطمینان و رضایت کامل را داشته باشند. تمامیه خدمات و مشاوره ها در هر دو کلینیک دندان پزشکی نیاوران و همچنین اسلامشهر به صورت یکسان انجام می شود.

خدمات تخصصی کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا با دارا بودن کادری مجرب و متخصص در امور زیبایی و تخصصی دندان پزشکی، با ارائه ی وقت قبلی به درخواست کنندگان خود، آماده ارائه کلیه امور تخصصی دندان پزشکی و زیبایی دندان از جمله ایمپلنت، کامپوزیت دندان، ارتودنسی دندان، طراحی لبخند (لیفت لثه)، پروتز و روکش ثابت، سفید کردن دندان و سایر خدمات می باشد.

خدمات عمومی کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

در هر دو شعبه ی کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا شما می توانید با دریافت نوبت قبلی از طریق تماس با کلینیک و یا واتساپ برای خدمات عمومی دندان پزشکی مانند ترمیم دندان، کشیدن دندان، جراحی دندان عقل و یا مشاوره برای درمان دردهای موضعی لثه و سایر موارد مراجعه کرده و به درمان مشکلات دندان و لثه خود بپردازید.

منبع: https://entrance-exam.net/forum/members/nettiefloyd1.html



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

برای درمان های مربوط به دهان و دندان بسیار مهم می باشد که کلینیکی تخصصی و البته با کیفیت پیدا کنیم، تا در نهایت از خدماتی که دریافت می کنیم رضایت کامل را داشته باشیم. شاید یکی از سخت ترین کار ها نیز برای یافتن کلینیکی که بتوان به طور کامل به خدمات آن ها اعتماد داشت و در کنار آن هزینه ی مناسب نیز داشته باشد در تهران کمی سخت باشد در این مقاله کمک می کنیم با یکی از کلینیک های با کیفیت در نیاوران آشنایی پیدا کنید.

به زندگی لبخندی دوباره بزنید ...

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا بیابانی با داشتن چند دهه فعالیت و تجربه در زمینه های زیبایی و درمانی مربوط به دهان و دندان امروزه با دارا بودن دو شعبه واقع در نیاوران و همچنین اسلامشهر آماده ی ارائه ی تمامیه خدمات زیبایی و درمانی و همچنین ارائه ی مشاوره های رایگان می باشد تا مراجعه کنندگان از دریافت خدمات خود اطمینان و رضایت کامل را داشته باشند. تمامیه خدمات و مشاوره ها در هر دو کلینیک دندان پزشکی نیاوران و همچنین اسلامشهر به صورت یکسان انجام می شود.

خدمات تخصصی کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا با دارا بودن کادری مجرب و متخصص در امور زیبایی و تخصصی دندان پزشکی، با ارائه ی وقت قبلی به درخواست کنندگان خود، آماده ارائه کلیه امور تخصصی دندان پزشکی و زیبایی دندان از جمله ایمپلنت، کامپوزیت دندان، ارتودنسی دندان، طراحی لبخند (لیفت لثه)، پروتز و روکش ثابت، سفید کردن دندان و سایر خدمات می باشد.

خدمات عمومی کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

در هر دو شعبه ی کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا شما می توانید با دریافت نوبت قبلی از طریق تماس با کلینیک و یا واتساپ برای خدمات عمومی دندان پزشکی مانند ترمیم دندان، کشیدن دندان، جراحی دندان عقل و یا مشاوره برای درمان دردهای موضعی لثه و سایر موارد مراجعه کرده و به درمان مشکلات دندان و لثه خود بپردازید.



:: برچسب‌ها: دندان، دندان پزشکی، دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

ماده ی پلی سوربات ترکیبی شیمیایی با نام توئین می باشد که بیشتر با این نام در بازار شناخته شده است. در واقع پلی سوربات ها یک امولسیفایر و افزودنی غذایی هستند که از واکنش اسید چرب سوربیتان با اکسید اتیلن به دست می آیند. پلی سوربات ها دارای انواع مختلفی و طیف وسیعی از جمله پلی سوربات های 20 – 60 و 80 می باشد. از هر نوع پلی سوربات برای کمک به طولانی تر شدن عمر کفید انواع مواد غذایی پخته شده، بهبود رنگ در صنعت رنگ سازی و همچنین باهث افزایش حجم در انواع دسر ها می شود.

انواع پلی سوربات ها

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم انواع مختلفی از پلی سوربات ها در بازار موجود می باشند که هر کدام دارای کاربرد های متنوعی می باشند و به طور کلی به 4 گروه زیر تقسیم می شوند:

  • Polysorbate 20 (پلی اکسی اتیلن (۲۰) سوربیتان مونولورات)
  • Polysorbate 40 (پلی اکسی اتیلن (20) سوربیتان مونوپالمیتات)
  • Polysorbate 60 (پلی اکسی اتیلن (۲۰) سوربیتان مونو استئارات)
  • Polysorbate 80 (پلی اکسی اتیلن (۲۰) سوربیتان مونولئات)

انواع کاربرد های پلی سوربات در صنایع مختلف

  • صنایع آرایشی و بهداشتی

حل کننده پلی سوربات 20، به عنوان اصلاح کننده ویسکوزیته، عامل مرطوب کننده و همگن کننده استفاده می شود. این محصول برای مخلوط کردن روغن های عطری با محصولات آرایشی بر پایه آب، مانند شامپو بچه، کرم پودر ها، اسپری های بدن، لوسیون ها، کرم های صورت، ریمل، رژ لب، کرم بچه، ضد آفتاب و انواع دستمال های مرطوب مصرف می شود.

  • صنایع غذایی

KEPS 20 به عنوان عامل مرطوب کننده و طعم دهنده در بستنی های یخی (ice drop) و ایجاد کننده طعم نعناع در محصولات غذایی استفاده می شود.

شرکت آوا شیمی صبا

شاید یکی از سخت ترین کار ها برای تولیدی صنعت هام نام برده شده خریداری مواد اولیه برای محصولات خود باشد که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و از طرفی دارای اصالت باشند. مجموعه آوا شیمی صبا با چند دهه فعالیت در زمینه تولیدات مواد اولیه انواع مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی می باشد. از مزیت های استفاده از خدمات آوا شیمی صبا، ضمانت اصالت کالا، ارسال نمونه برای خریداران و همچنین ضمانت کیفیت کالا می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

شکستن دندان ها شاید برای هر کسی اتفاق نیوفتد و در شرایط خاص و به دلایل مختلفی امکان شکستی در ناحیه دندان ها وجود دارد و از آنجایی که ناحیه دهان و دندان برای تمامی ه افراد بخش مهمی از بدن می باشد لازم است از ترتیب و یکسانی خاصی برخوردار باشند به همین علت پس از هر گونه شکستگی افراد به دندان پزشک و هکچنین متخصص مراجعه کرده و در پی رفع این مشکل و استفاده از خدمات درمانی ترمیم دندان ها، بهره خواهند برد. به همین منظور با توجه به تشخیص پزشک و نوع شکستگی و آسیب به دندان ها، انواع مختلفی از ترمیم دندان برای افراد مراجع در نظر گرفته می شود.

انواع روش های ترمیم دندان

- پولیش دندان

- پیوند: در اکثر مواقع از این روش برای اصلاح و ترمیم دندان های جلویی استفاده می شود، که در این روش از رزین کامپوزیت که رنگی مشابه رنگ دندان های اصلی دارا می باشد بهره برده می شود.

- قرار دادن کانال ریشه و تاج: اگر شکستگی به مغز دندان ها سرایت کرده باشد در نتیجه از آنجایی که ممکن است به کانال و یا ریشه دندان ها نیز سرایت کند از روش ترمیم دندان شکسته از طریق ایجاد کانال ریشه استفاده می شود.

- کشیدن دندان و ایمپلنت

انواع مواد برای ترمیم دندان ها

انجام خدمات درمانی ترمیم دندان ها با انواع مختلفی از مواد صورت می گیرد که از دسته متداول ترین این مواد می توان به طلا، کامپوزیت رزین، آمالگام، سرامیک و گلاس آینومر اشاره نمود. اما در بین این دسته از مواد نیز بیشترین موادی که مورد مصرف قرار گرفته می شوند آمالگام و کامپوزیت هستند که از آمالگام به دلیل داشتن طول عمر بالای ده سال، قیمت پایین ممکن است طرفدارانی داشته باشد اما به دلیل دارا بودن رنگ نقره ای از طرفداران آن کاسته شده است. اما ماده ی کامپوزیت که یکی از رایج ترین روش های درمانی و زیبایی ، امروزه در دندان پزشکی ها می باشد به علت شباهت بالای  با رنگ دندان ها، برای دندان های جلو و یا دندان هایی که در لبخند فرد دید بیشتری دارند استفاده می شود، طول عمر این مواد ترمیمی نیز به نسبت ماده ی آمالگام کمتر است و هزینه بیشتری نیز دارا می باشد.



:: برچسب‌ها: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، ترمیم دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

در آویسل ها یک پلی‌ ساکارید هستند که متشکل از چندین واحد گلوکز می باشند که با β 1 → 4 مرتبط هستند. این ماده با قرار گرفتن در کنار آلفا سلولز تهیه می ‌شود که به‌ صورت پالپ طور از مواد گیاهی الیافی نیز به دست می ‌آید، در ابتدا با اسید های معدنی و سپس با اسیدکلریدریک تهیه می گردد. آویسل یکی از مواد افزودنی ارزشمند در صنایع دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی و همچنین سایر صنایع می باشد. avisel به ‌دست ‌آمده از منابع مختلف از نظر ترکیب شیمیایی، سازمان ساختاری و خصوصیات فیزیک و شیمیایی (تبلور، محتوای رطوبت، سطح و ساختار متخلخل، وزن مولکولی و غیره) تفاوت چشمگیری خواهد داشت.

فواید آویسل چیست؟

ماده ی آویسل به دلیل دارا بودن ساختار ریز بلورین، سطح طبیعی زیاد، با قدرت تخلخل و قدرت نگهداری رطوبت به طور طبیعی را در خود دارا می باشد. با خرید آویسل به دلیل داشتن ویژگی اتصال و انسجام عالی، اغلب به ‌عنوان بهترین ابزار اکستروژن در بازار استفاده می گردد. پودر و ماده ی آویسل می ‌تواند یک سطح متراکم و صاف ایجاد کرده که کاملاً غیر قابل شکنندگی نیز می باشد. ماده ی آویسل قابلیت فشرده سازی با تغییر شکل را دارا می باشد که پیوند های هیدروژنی مستحکم و قدرتمندی را ایجاد می ‌کند. سلولز میکرو کریستالی یا همان ماده ی آویسل در فرم و شکل ‌های دوز جامد، در همه موارد از کپسول‌ های سخت ژلاتین گرفته شده تا قرص‌ های قابل پخش مورد استفاده قرار می گیرد. آویسل یکی از پرکننده‌ های نادری می باشد که محلول در آب نیست؛ ولی آب ‌دوست می باشد، بنابراین برای روش ‌های دانه ‌بندی مرطوب مناسب و مورد استفاده قرار گرفته می شود.

شرکت آوا شیمی صبا

شاید یکی از سخت ترین کار ها برای تولیدی صنعت هام نام برده شده خریداری مواد اولیه برای محصولات خود باشد که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و از طرفی دارای اصالت باشند. مجموعه آوا شیمی صبا با چند دهه فعالیت در زمینه تولیدات مواد اولیه انواع مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی می باشد. از مزیت های استفاده از خدمات آوا شیمی صبا، ضمانت اصالت کالا، ارسال نمونه برای خریداران و همچنین ضمانت کیفیت کالا می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

بهداشت دهان و دندان برای بسیاری از افراد مهم می باشد و در دسته از افراد جامعه برای انتخاب دوست و معاشرت با سایر افراد این مسئله بسیار مهم می باشد اما در برخی شرایط، با وجود رعایت بهداشت دندان ها نیازمند خدمات زیبایی می باشند و پیدا کردن کلینیکی که تعهد و مسئولیت بالایی در برابر خدمات خود داشته باشد بسیار سخت می شود. طبق تحقیقات ما یکی از کلینیک های پر طرفدار با یک دهه فعالیت و تجربه در زمینه دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی اسلامشهر بوده که زیر نظر دکتر شیدا بیابانی تاسیس شده و این یکی از شعبه های این دندان پزشکی می باشد. یکی دیگر از شعبه های دکتر شیدا واقع در نیاوران است، که خدماتی مشابه به یکدیگر را به مراجعان خود ارائه می دهند.

خدمات کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا با بیش از یک دهه تجربه و سابقه فعالیت در تمامی امور فوق تخصصی دندان پزشکی در حال حاضر دارای دو شعبه در شمال تهران (نیاوران) و جنوب تهران (اسلامشهر) می باشد که همه روزه آماده ارائه خدمات کامل دندان پزشکی می‌باشد.

این مجموعه کلینیک، دارای کادری مجرب و دندان پزشکان متخصص در تمامی امور دندان پزشکی مانند جراحی، زیبایی، ترمیم و سایر موارد هستند که شما با تعیین وقت قبلی می توانید به هر یک از کلینیک ها به انتخاب خود مراجعه کرده و از مشاوره رایگان در تمامی امور مرتبط بهره ببرید.

تمامی خدمات دندان پزشکی دکتر شیدا با توجه به نیاز افراد و بیماران ارائه شده و تمامی تلاش مجموعه این است که با هزینه مناسب و با بهترین کیفیت تمامی خدمات زیبایی و درمانی را ارائه و ضمانت نماید.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

بهداشت دهان و دندان برای بسیاری از افراد مهم می باشد و در دسته از افراد جامعه برای انتخاب دوست و معاشرت با سایر افراد این مسئله بسیار مهم می باشد اما در برخی شرایط، با وجود رعایت بهداشت دندان ها نیازمند خدمات زیبایی می باشند و پیدا کردن کلینیکی که تعهد و مسئولیت بالایی در برابر خدمات خود داشته باشد بسیار سخت می شود. طبق تحقیقات ما یکی از کلینیک های پر طرفدار با یک دهه فعالیت و تجربه در زمینه دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی اسلامشهر بوده که زیر نظر دکتر شیدا بیابانی تاسیس شده و این یکی از شعبه های این دندان پزشکی می باشد. یکی دیگر از شعبه های دکتر شیدا واقع در نیاوران است، که خدماتی مشابه به یکدیگر را به مراجعان خود ارائه می دهند.

خدمات کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا با بیش از یک دهه تجربه و سابقه فعالیت در تمامی امور فوق تخصصی دندان پزشکی در حال حاضر دارای دو شعبه در شمال تهران (نیاوران) و جنوب تهران (اسلامشهر) می باشد که همه روزه آماده ارائه خدمات کامل دندان پزشکی می‌باشد.

این مجموعه کلینیک، دارای کادری مجرب و دندان پزشکان متخصص در تمامی امور دندان پزشکی مانند جراحی، زیبایی، ترمیم و سایر موارد هستند که شما با تعیین وقت قبلی می توانید به هر یک از کلینیک ها به انتخاب خود مراجعه کرده و از مشاوره رایگان در تمامی امور مرتبط بهره ببرید.

تمامی خدمات دندان پزشکی دکتر شیدا با توجه به نیاز افراد و بیماران ارائه شده و تمامی تلاش مجموعه این است که با هزینه مناسب و با بهترین کیفیت تمامی خدمات زیبایی و درمانی را ارائه و ضمانت نماید.



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

به طبع بهداشت دهان و دندان برای بسیاری از افراد، مهم و حائز اهمیت می باشد و البته یافتن کلینیک های دندان پزشکی معتبری که بتوان به انواع خدمات درمانی و زیبایی آن ها اعتماد کرد و آن ها را مورد استفاده قرار داد سخت می باشد. چرا که دهان و البته دندان ها، بخشی از مهم ترین عضو های صورت می باشند و برای دریافت خدمات نمی توان به هر کلینیک و دندان پزشکی اعتماد کرد. طبق بررسی و تحقیقات پیشنهاد ما کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا می باشد که در ادامه به معرفی خدمات این کلینیک، خواهیم پرداخت.

انواع خدمات زیبایی و درمانی در کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

یکی از مزیت های کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا که آن را از سایر کلینیک ها متمایز می کند، دارا بودن دو شعبه در تهران واقع در نیاوران و همچنین شعبه ای در اسلامشهر می باشد که این امکان را برای متقاضیان فراهم می کند که با توجه به محل زندگیشان به یکی از این مراکز مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را زیر نظر متخصصان و دندان پزشکان مجرب و دارای سابقه، دریافت کنند.

از طرفی تمامیه خدمات دندان پزشکی دکتر شیدا با توجه به نیاز افراد و بیماران ارائه شده و تمامی تلاش مجموعه این است که با هزینه مناسب و با بهترین کیفیت تمامی خدمات زیبایی و درمانی را ارائه و ضمانت نماید.

همچنین یکی دیگر از ویژگی های کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا وجود شرایط ارائه مشاوره رایگان می باشد تا با جلب رضایت فرد خدمات مورد نیاز را دریافت کرده و نسبت به این خدمات اطمینان کامل را داشته باشد؛ به همین دلیل است که شعار این کلینیک متفاوت ترین در نوع خود می باشد. چرا که ما می خواهیم با ارائه خدمات متنوع در زمینه های زیبایی و درمانی لبخندی زیبا به شما هدیه دهیم و شما نیز امضای منحصر به فرد خود را با لبخندتان خلق کنید.

منبع: https://favino.ir/26387/%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86/



:: برچسب‌ها: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، دندان پزشکی نیاوران ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

قطعا یکی از روش های درمانی و متداول در دندان پزشکی های برای مرتب کردن و جابجا کردن دندان ها، از روش ارتودنسی دندان ها استفاده می شود و تقریبا همگی ما با کاربرد ها آن ها آشنایی نسبی داریم. از آنجایی که افراد علاقه ی بسایری به لبخند زیبایی دارند که به امضای آن ها تبدیل شده و مخصوص به آن ها باشد برای رفع کجی و نارتبی دندان های خود به دندان پزشک مراجعه کرده و در نتیجه با گرفتن درمان ارتودنسی دندان و با گذشت زمان درمان و با توجه به تجویز پزشک در نهایت با باز کردن براکت های خود، دارای دندان هایی مرتب و یکدست می باشند.

پس از انجام ارتودنسی به دلیل قرار گرفتن براکت ها بر روی دندان ها و امکان کنده شدن آن ها بر اثر ضربه ی محکم و در مواردی به دلیل جوییدن و خوردن مواد غذایی و انواع میوه ها مانند سیب و همچنین سخت بودن مسواک زدن و رعایت بهداشت دهان و دندان سخت می شود؛ نیازمند مراقبت های متعددی می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مراقبت های لازم برای ارتودنسی های دندان

- بهداشت و مراقبت از دهان و دندان ها در این دوره بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد در نتیجه لازم است دندان های خود را با  ابزار های مخصوص و مسواک های مخصوص زمان ارتودنسی دندان ها استفاده کرده و بهره ببرید.

- غذاهای سخت و سفت، ممکن است به سیم ها و یا سایر اجزای دستگاه ارتودنسی دندان های شما صدمه وارد کند و در این صورت موجب افزایش طول درمان و هزینه ها شود.

- همچنین از خوردن ی دسته از غذا های سخت و سفت مانند: ته دیگ، پیتزا، آجیل، نان خشک، میوه های سخت و هسته دار(گوجه سبز، هلو، سیب، هویج خام، زیتون و…) خودداری کنید.

- از خوردن شکلات، آبنبات و آدامس در حد امکان خودداری کنید.

- در صورت تمایل به خوردن ساندویچ، سیب، هویج و یا میوه هایی نظیر آن ها، ابتدا آن ها را به قطعات کوچک تر تقسیم و سپس میل کنید.



:: برچسب‌ها: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، ارتودنسی دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

بهداشت دهان و دندان برای بسیاری از افراد مهم می باشد و در دسته از افراد جامعه برای انتخاب دوست و معاشرت با سایر افراد این مسئله بسیار مهم می باشد اما در برخی شرایط، با وجود رعایت بهداشت دندان ها نیازمند خدمات زیبایی می باشند و پیدا کردن کلینیکی که تعهد و مسئولیت بالایی در برابر خدمات خود داشته باشد بسیار سخت می شود. طبق تحقیقات ما یکی از کلینیک های پر طرفدار با یک دهه فعالیت و تجربه در زمینه دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی اسلامشهر بوده که زیر نظر دکتر شیدا بیابانی تاسیس شده و این یکی از شعبه های این دندان پزشکی می باشد. یکی دیگر از شعبه های دکتر شیدا واقع در نیاوران است، که خدماتی مشابه به یکدیگر را به مراجعان خود ارائه می دهند.

خدمات کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا با بیش از یک دهه تجربه و سابقه فعالیت در تمامی امور فوق تخصصی دندان پزشکی در حال حاضر دارای دو شعبه در شمال تهران (نیاوران) و جنوب تهران (اسلامشهر) می باشد که همه روزه آماده ارائه خدمات کامل دندان پزشکی می‌باشد.

این مجموعه کلینیک، دارای کادری مجرب و دندان پزشکان متخصص در تمامی امور دندان پزشکی مانند جراحی، زیبایی، ترمیم و سایر موارد هستند که شما با تعیین وقت قبلی می توانید به هر یک از کلینیک ها به انتخاب خود مراجعه کرده و از مشاوره رایگان در تمامی امور مرتبط بهره ببرید.

تمامی خدمات دندان پزشکی دکتر شیدا با توجه به نیاز افراد و بیماران ارائه شده و تمامی تلاش مجموعه این است که با هزینه مناسب و با بهترین کیفیت تمامی خدمات زیبایی و درمانی را ارائه و ضمانت نماید.

منبع: https://blog.uvm.edu/bdonaghe/2014/08/14/apps-category/#comment-73518



:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shamim

گاهی برای دریافت انواع خدمات درمانی مربوط به دهان و دندان لازم است تفاوت های بین روش ها را از قبل چک کرده و در رابطه با آن ها اطلاعات دقیقی به دست آورید. هر چند که در اینجا تشخیص و تجویز دندان پزشک مهم تر از هر چیزی می باشد، اما در هر صورت بهتر است در رابطه با دریافت انواع خدمات درمان و همچنین زیبایی دهان و دندان اطلاع داشته و سپس اقدام به انجام آن ها کنید. در ادامه به تفاوت بین پر کردن دندان ها و ترمیم دندان ها می پردازیم.

ترمیم دندان چیست؟

ترمیم دندان ها یکی از آشنا ترین و متداول ترین نوع برای درمان دندان های پوسیده می باشد که هر فردی در طول زندگی خود ممکن است با آن برخورد داشته باشد. زمانی که دندان ها پوسیده می شوند، دندان پزشک متخصص برای درمان بخش هایی که دچار پوسیدگی و عفونی شده هستند را تخلیه کرده و سپس قسمت های تخلیه شده توسط مواد مخصوص پر می شوند. برای ترمیم دندان های پوسیده و پر کردن دندان های پوسیده از انواع مواد ترمیمی و مخصوص استفاده می شود. این دو ماده ترمیمی بسیار متداول تر و پر استفاده تر از سایر ماده ها برای پر کردن دندان مورد استفاده قرار می گیرد، کامپوزیت سفید رنگ و آمالگام نقره ای رنگ می باشد.

پر کردن دندان ها چیست؟

پر کردن دندان برای رفع مشکلات مربوط آسیب دیده و شکسته می باشد. در این روش قسمت های آسیب دیده برداشته شده و در نهایت با استفاده از مواد مخصوص پر می شوند. اما تفاوت اصلی دندان های پر شده با ترمیم شده نحوه ی نگهداری و مراقبت از آن ها می باشد. افرادی که از عادت های نامناسب مانند دندان قروچه و یا جوییدن دندان دچار می باشند، پر کردن دندان ها مناسب نمی باشد و از مقاومت بالایی نیز برخوردار نمی باشد.



:: برچسب‌ها: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، ترمیم دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 | نظرات ()